Loman loppumetreillä

Kesäloma alkaa uhkaavasti lähestyä loppuaan. Olen ollut lomalla koko heinäkuun (tai ”kesätyöttömänä”, miten vaan) ja keskiviikkona alkaa työt. Kyllä tässä kuukauden aikana on ehtinyt tehdä vaikka mitä ja olen oikein tyytyväinen lomaani, mutta en voi olla ajattelematta, miten ihanaa olisi lomailla vielä vaikka toinen kuukausi.

Toisaalta kesä onneksi siinä mielessä jatkuu vielä elokuussakin, että ohjelmaa töiden ohella kyllä riittää. Ensi viikonloppuna 4.-5.8. olen lähdössä höyryjunamatkalle ja 13.-22.8. olen käytännössä joka ilta Nurmijärven Taaborinvuorella Seitsemän veljeksen harjoituksissa/esityksissä. Ja Taaborilla käyminen on sama asia kuin kesänvietto. :) Vähän stressaa ja hirvittääkin se aikataulurumba, minkä elokuun esitykset aiheuttavat – pitää sumplia ja sovitella työvuoroja vähän liikaakin, enkä siltikään ole paikan päällä tarpeeksi ajoissa. Ja takaisin kotona olen myöhään illalla, ja sitten taas aamuksi töihin… Ehkä tästä kuitenkin selvitään.

Vielä ei olisi kuitenkaan ollut sellainen ”voisin kyllä mielelläni jo mennä töihin ja palata arkeen” -olo.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s