Kesäloma!

Tänään alkoi huikea kuuden (!) viikon kesäloma! Palaan töihin vasta perjantaina 1.8. (päiväkoti aukeaa 4.8.). En voi uskoa, että nyt on oikeasti näin pitkä aika tehdä ihan mitä vaan tai olla tekemättä mitään. Tätä on odotettu ja tämän olen mielestäni ansainnutkin. Pääsee sitten aloittamaan syksyä uudessa ryhmässä uusin voimin.

Takana on mielenkiintoinen työvuosi. Fiilikset ovat menneet vuoristorataa ja menevät yhä. Olen kuitenkin optimistinen tulevan syksyn kuvioiden suhteen. Olen oppinut vuoden aikana paljon sekä työstäni että itsestäni, ja sehän on tärkeintä.

Nyt en kuitenkaan malta kerrata tämän kauden tapahtumia tämän enempää, olen niin innoissani tästä lomasta! Satakoot vaikka koko kesän, ei haittaa! Minulla on loma!

Ihanaa juhannusta kaikille! <3

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s