Joululomailua

Joulu on tältä vuodelta ohi, mutta joululoma onneksi jatkuu vielä! Olo on jo nyt varsin levännyt, sillä juuri muuta en olekaan tehnyt. Opiskeluhommia pitäisi saada loman aikana tehdyksi, sillä tiedän etten jaksa niitä tehdä sitten töiden taas alettua (ja silloin painavat päälle jo seuraavat deadlinet). Olen kuitenkin antanut itseni olla, sillä kaipaan minä lepoakin. Katsotaan nyt.

Olen minä ollut jossain asiassa kuitenkin aktiivinen! Olemme opiskelukollegoiden kanssa pistäneet pystyyn Facebook-sivuston paremman varhaiskasvatuslain puolesta. Olemme kirjoittaneet mielipidetekstin Hesariin (ei ole ainakaan toistaiseksi julkaistu) ja seuraava on jo työn alla. Käykää tykkäämässä: Kohti varhaiskasvatuslakia.

Lisäksi olen nukkunut, istunut kahviloissa, vieraillut sukulaisten ja muiden luona, syönyt suklaata, paistanut metsässä nuotiolla makkaraa, syönyt lisää suklaata, ihastellut talvimaisemaa, juonut glögiä… Tänään oli jo pakko syödä ruuaksi salaatti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s