Joulujuttuja

1

  • Olen leiponut ensimmäiset piparit! Jostain syystä paloivat osittain pohjasta eikä Lidlin piparitaikinakaan ollut ihan täydellistä. No, ehtiihän tässä vielä!
  • Joulukalentereiden avaaminenkin on käynnistynyt, tänä vuonna minulta löytyy kaksi suklaakalenteria. Ostin toisen itse, Inside Out -animaation suklaakalenteri (jossa on älyttömän pienet suklaat, mutta onneksi luukkujen sisäpuolella on myös Inside Out -kuvia, niin se vähän kompensoi. Ja suklaa on kuitenkin ihan hyvää). Toisen sain lahjaksi, on ihan perussuklaakalenteri. Sellainen, joka ei petä muttei myöskään tarjoa mitään yllätyksiä. Ei joulun kai kuulukaan. :)
  • Ikkunalautaa koristaa perinteinen joulukynttelikkö. Sain sen mukaani lapsuudenkodistani muuttaessani sieltä pois, joten se on asia, joka vain automaattisesti kuuluu jouluun. On onneksi juuri sopiva tuohon ikkunalaudalle!
  • Olen ollut joululahjojen suhteen ajoissa, ja oikeastaan kaikki on jo valmista! Tänä vuonna olen tosin liikkeellä hyvin vähäeleisesti väliaikaisesta opiskelijabudjetista johtuen, mutta kuitenkin. Silti koko ajan on mielessä, että ”siihen-ja-siihen lahjaan voisi vielä kyllä yhdistää sitä-ja-tätä”… Lahjojen suunnittelu, hankkiminen ja paketoiminen vaan on niin kivaa!
  • Jouluradio on soinut viime päivinä kotona taustamusiikkina (silloin kun olen yksin kotona, koska olen meistä kahdesta se ainoa jouluihminen). Se on kyllä loistava keksintö – pelkkiä joululauluja soittava kanava. Osa kappaleista tosin ovat aika ärsyttäviä, mutta kyllä sieltä ihan kiitettävän monipuolista musiikkia tulee. Ja netin puolella voi ihan teemoittain valitakin joululaulukanavansa (olen toistaiseksi tosin kuunnellut vain radion kautta). Silti minun puolestani kauppojen ei tarvitsisi soittaa joululauluja yhtään, siellä ne ovat jotenkin hermojaraastavia. Pitää olla oikea aika ja paikka!
  • Nyt glögiä. <3
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s